Участие в конференциях

icon_35.png О лаборатории      icon_72.pngНаучно-исследовательские проекты       icon_134.png Организация и проведение научных мероприятий
icon_49.png  Публикации           icon_74.pngПроектно-грантовая деятельность          icon_136.png Участие в конференциях
icon_71.png Партнеры                   icon_155.png  Работа с обучающимися                          icon_81.png Экспертная деятельность
icon_60.png
Сотрудники               icon_53.pngКонтакты

_____________________________________________________________________________________________________

МЕЖДУНАРОДНЫЕ

2018 год

  • GSOM Emerging Markets Conference-2018, г. Санкт-Петербург

Доклад «The influence of consumer ethical behavior and moral identity on the attitude towards the brands». Напалкова А.А.

Доклад «Determination perspective directions of university’s social infrastructure development as competitiveness factor». Троценко А.Н.

2018 год
  • GSOM Emerging Markets Conference-2018, г. Санкт-Петербург. 

Доклад «The Features of Reviews and Websites Influencing Hotels' Booking Intentions ». Ктет Мохамад Алаа.

  • Global Marketing Conference, г. Токио, Япония. 

Доклад «The Influence of Consumer Motivations on Online Brand Community Engagement». Напалкова А.А.